تولیدی لباس کار (Manufactured workwear) ایمن صنعت ایران برای راحتی شما هنگام خرید لباس کار اقدام به تولید نموده است، هدف اصلی شرکت تولیدی لباس کار صنعتی ایمن صنعت ایران، دوخت لباس کار با کیفیت و قیمت مناسب، در جهت جلب رضایت مشتریان گرامی می‌باشد.

آدرس دفتر فروش تولیدی : اصفهان بخش مرکزی ، شهر اصفهان، محله جوزدان الیادران، کوچه پردیس، خیابان نواب صفوی، پلاک 196، طبقه منفی 1

شماره تماس ها: 0319100993003132371583

تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران

شرکت تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران از سال 1390 کار خود را در زمینه طراحی و تولید لباس کار با کیفیت آغاز کرده و طی این سال‌ها با به کار گیر تجربه و تخصصمان، اهداف بلند مدت خود را در زمینه تولید انواع لباس‌های اداری، صنعتی، تشریفاتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با کادر متخصص و مجرب در کشورمان گسترش دادیم. روزانه انواع گوناگون لباس کارها با انواع مدل‌های شیک و صنعتی در طرح‌های به روز و مدرن لباس کار از قبیل آنکو، توسان، تیتان و رامتین در کارگاه تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران تولید می‌شود.

ایمن صنعت ایران با هدف مقدس کشورمان یعنی حمایت از تولید ملی و کارگر ایرانی همواره تلاش نموده با به کارگیری جوان ایرانی متخصص در زمینه تولید صنعتی لباس کار بخشی از این هدف بزرگ ملی را برداشته باشد.

لباس کار حرفه ای

لباس کار حرفه ای

هدف ما همواره در زمینه تولید لباس کار این است که جزء 5 برند شناخته شده در زمینه لباس کار در دنیا باشیم و در این خصوص قدم‌های مهمی در خصوص صادرات به کشورهای همسایه داشته است.

کارخانه تولید لباس کار حرفه‌ای

تمامی محصولات کارخانه لباس کار ایمن صنعت ایران با بهترین کیفیت و جنس تولید و عرضه می‌شود. باعث خوشحالی است که تا به این لحظه همه مشتریان ما رضایت کاملی از محصولات تولیدی ما را داشته و همین موضوع باعث شده که برای تکرار تولید لباس کار سالانه اولویت اصلی صنایع بزرگ همکاری با تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران می‌باشد.

اولویت ما در زمان تولید لباس کار استفاده از پارچه‌های با کیفیت بالا تولید داخل بوده و همواره سعی شده محصول سفارشی مشتری در نهایت کیفیت و با سرعت بالا تولید و برای مشتریان ارسال شود کافیست شما عزیزان تنها یک بار از ایمن صنعت ایران خرید کنید تا جز مشتریان هوادار ما باشید.

کارخانه تولید لباس کار

کارخانه تولید لباس کار

همواره در ایمن صنعت ایران سعی شده که در هنگام ثبت سفارش جزئیات لباس کار مورد نظر شما هنگام تولید برداشته شود و این موضوع برای ما بسیار مهم و اساسی می‌باشد. هدف ما این نیست که شما عزیزان فقط یک باز از ما خرید کنید هدف ما این است که شما ا یک بار خرید جزء مشتریان دائمی ایمن صنعت ایران باشید.

 قواعد تولید لباس کار درجه یک مناسب و استاندارد

یکی از مهم ترین موارد در تولید و طراحی لباس کار رنگ پارچه است. این لباس بایستی در تاریکی شب و روشنایی روز قابل رویت باشد. برای مثال این قابل رویت بودن برای پاکبانی که شب ها به نظافت خیابان ها می پردازد بسیار ضروری و مهم است و می تواند جان وی را محافظت کند.

اما بیشترین رنگی که در تولید این نوع لباس کار به کار رفته است خاکستری، طوسی و سرمه ایی است. اگر کمی دقت کنید در طراحی این نوع لباس ها نوارهای شبرنگ مثل سبز فسفری و نارنجی استفاده شده تا لباس قابل رویت باشد.

شرکت تولید لباسکار

در تولید لباس کار جنس پارچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. لباس افرادی که در محیط های داغ مشغول به کار هستند بایستی از الیاف طبیعی مانند نخ پنبه و نخ کتان باشد تا هوا بتواند در لباس کار جریان داشته باشد. اگر این نکته مهم در طراحی و تولید لباس کار رعایت نشود موجب ایجاد گرما، تعریق زیادی و در نتیجه کلافگی و خستگی، در نتیجه راندمان کاری پایین خواهد شد.

قواعد تولید لباس کار

افرادی را مد نظر بگیرید که بیشتر فعالیت آنان در آب است. برای مثال ماهیگیران، لباس این افراد بایستی عایق آب باشد تا آب به درون لباس کار آنان نفوذ پیدا نکند. در تولید لباس کار این افراد پارچه هایی از جنس پلاستیک و بارانی به کار می رود که آب در آن غیرقابل نفوذ به داخل باشد.

خرید از تولیدی لباس کار

معضل مهمی همیشه در ارتباط با خرید عمده لباس کار برای کارفرمایان در شهرستان بوده که ما در ایمن صنعت ایران با ایجاد شرایط فروش آنلاین و درگاه پرداخت خود سعی کرده تا مشتریان بدون حضور فیزیکی به شرکت و به صورت کاملاً غیر حضوری خرید عمده لباس کار را با آسان‌ترین روش‌ها فراهم آورد.

اگر به دنبال خرید بدون واسطه از تولیدی لباس کار هستید پیشنهاد می‌کنیم فقط یک با تجربه همکاری با ما را داشته باشید تا از خدمات پس از فروش دائمی بهرمند شوید. ما در ایمن صنعت ایران سعی کردن که سلیقه مشتریان را هنگام خرید بررسی و در تولید لباس کارشان نهایت دقت در تولید لباس کار را انجام داده‌ایم.

دوخت با کیفیت در تولیدی لباسکار ایمن صنعت ایران

تولیدی ایمن صنعت ایران هم اکنون فروش لباس کارهای خود را به قیمت‌های رقابتی به سراسر کشور ارائه داده تا مشتریان عزیز در خرید انواع لباس کار صنعتی و شیک از خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

مشتریان گرامی شما با مراجعه به منو لباس کار در وب سایت ما همه گروه‌های لباس کار صنعتی از جمله: لباس کارگری، لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده، لباس کار مهندسی، لباس کار رستورانی، لباس کار تابستانی، لباس کار زمستانی، لباس فرم اداری و… دیدن کرده و خرید آنلاین را انجام دهید. همواره سعی ما در شرایط سخت اقتصادی درک کارفرمایان گرامی بوده و تلاش شده کلیه قیمت در سراسر شهرهای کشور با قیمت یکسان به دست شما عزیزان برشد.

ایمن صنعت ایران آمادگی دارد با ظرفیت تولید 10000 لباس کار در ماه با صنایع کوچک و بزرگ کشور همکاری داشته باشد و در پروسه‌های پرداختی با کارفرمایان گرامی همکاری‌ها لازم را داشته باشد.

شرکت تولید لباسکار

شرکت تولید لباس کار

14 دیدگاه در “تولیدی لباس کار

  1. محمد رضایی گفت:

    سایت های دیگه تعریف شما رو به عنوان بهترین برند های تولیدی لباس کار دیدم و خودمم باهاتون کار کردم.انشالله که هر روز پیشرفت داشته باشید.

  2. ایمن صنعت ایران گفت:

    لطف شماست نسبت به مجموعه ایمن صنعت ایران

  3. کامران رادمهر گفت:

    تولیدی لباس کار و تجهیزات ایمنی شما از بهترین های کشورمون محسوب میشه.ممنون که هستین.

    1. ایمن صنعت ایران گفت:

      لطف دارید

  4. mahsa alimi گفت:

    اطلاعات خیلی خوبی در مورد تولیدی لباس کار ذکر کردین.
    ممنون از شما

    1. مرتضی مطهری گفت:

      بله واقعا نکات خوبی گفته شده

    2. ایمن صنعت ایران گفت:

      خواهش میکنم

  5. بازتاب: مهندسی بهداشت حرفه ای | ایمن صنعت ایران
  6. کریم ریزی گفت:

    عالی بود

  7. محمود احمدی گفت:

    ایمن صنعت ایران جزو بهترین های لباس کار ایران هست.

  8. مراد نصری گفت:

    بهترین تولیدی لباس کار کشور

    1. ایمن صنعت ایران گفت:

      ممنون از لطف شما به مجموعه تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران

  9. marzie گفت:

    مطلب خیلی خوبی نوشیتن تشکر میکنم از شما

  10. مهناز گفت:

    تولیدی خیلی خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *